5 תשובות
כן
זה לא מוריד
כן
זה לא מפריע לי.
כן.. אתה לא שווה פחות.. לכל אחד יש פגמים
אנונימית
לי אישית מפריע. אבל אם זה דיסלקציה אז זה בסדר ^_^
אם זה ברמה גבוהה אז את האמת שלא...
אנונימית