5 תשובות
כן
זה לא מוריד
זה לא מוריד
כן
זה לא מפריע לי.
זה לא מפריע לי.
כן.. אתה לא שווה פחות.. לכל אחד יש פגמים
אנונימית
לי אישית מפריע. אבל אם זה דיסלקציה אז זה בסדר ^_^
אם זה ברמה גבוהה אז את האמת שלא...
אנונימית
באותו הנושא: