2 תשובות
תלוי מה את רוצה .
אם את רוצה להמשיך, אז קבלי את זה שהתנצלה ואכפת לה ממך
אם לא - הגידי לה שלא מתאים לך יותר.
העיקר לא להתחמק , לסנן, או להתעלם- זה לא לעניין.
שואל השאלה:
כן אבל היא רבה איתי ומשלימה הרבה פעמים ולא נותנת לי לדבר פשוט לא מפסיקה להגיד כמה שהיא מצטערת, אבל כמה אפשר להיפגע ולסלוח, זאת כבר פעם שלישית נראה לי