2 תשובות
תלוי מה את רוצה .
אם את רוצה להמשיך, אז קבלי את זה שהתנצלה ואכפת לה ממך
אם לא - הגידי לה שלא מתאים לך יותר.
העיקר לא להתחמק , לסנן, או להתעלם- זה לא לעניין.
אם את רוצה להמשיך, אז קבלי את זה שהתנצלה ואכפת לה ממך
אם לא - הגידי לה שלא מתאים לך יותר.
העיקר לא להתחמק , לסנן, או להתעלם- זה לא לעניין.
שואל השאלה:
כן אבל היא רבה איתי ומשלימה הרבה פעמים ולא נותנת לי לדבר פשוט לא מפסיקה להגיד כמה שהיא מצטערת, אבל כמה אפשר להיפגע ולסלוח, זאת כבר פעם שלישית נראה לי
כן אבל היא רבה איתי ומשלימה הרבה פעמים ולא נותנת לי לדבר פשוט לא מפסיקה להגיד כמה שהיא מצטערת, אבל כמה אפשר להיפגע ולסלוח, זאת כבר פעם שלישית נראה לי
באותו הנושא: