אז ככה , בתחילת שנה אני אגיע למקום חדש, בית ספר חדש, עיר חדשה, אני הולכת לשם בגלל שבמקום שאני נמצאת בו אני לא מסתדרת בכלל, אין לי ביטחון, ואני ביישנית מאוד, בקטע מוגזם. איך להפסיק את זה וליצור רושם ראשוני טוב שאני אתחבר בקלות לילדים? בבקשה אל תגידו לי להיות אני כי אני זה לא טוב...