3 תשובות
חח מה, נסחי את זה מובן יותר
^יש לה חברה שהיא ממש אוהבת, ויש לחברה מישהו שהיא בקטע איתו והיא מפחדת שברגע שהם יהיו ביחד הקשר שלהם יפגע.

לדעתי את צריכה לדבר איתה על זה, ולשאול אותה אם גם שהם יהיו ביחד היא עדיין תהיה איתך ותקדיש לך זמן.
אין מה לעשות , גם לי יש חברה מאוד! טובה . היא מצאה חבר והפסיקה להתקשר באופן קבוע, הרבה מאוד דברים התחילה להסתיר, זה לגיטימי כל אחד והמשך חייו . זה לא אפשרי שלא תתני לה להיות איתו , ככה העולם עובד , בת נמשכת לגבר , ואת בתור חברה טובה אמורה להיות לצידה , ולא לפחד רק על עצמך , יעני להיות אינטרנטית