תמיד רציתי להיות שחקנית אבל חשבתי שאני ממש גרועה בזה לפחות ככה חשבתי אבל התברר שלאחרונה שמתי לב שאני שחקנית טובה עכשיו רציתי לדעת איך לשפק עוד את כישורי המשחק? ואיך לדעת שאני באמת שחקנית טובה? אבל יש בעיה שאני מפחדת לשכוח טקסטים וכזה איך לפתור גם את זה?