10 תשובות
לכי תתלונני ותתייעצו צודקת לגמרי
אני חושבת שעוד יום יומיים זה יעבור גם אצלי קרה מלא פעמים שנפלתי על לא מוסמכות
המקסימום שיהיה לך זה שטף דם באיזור למשך כמה ימים, לא משהו יותר גרוע מזה.
אם את ממש מודאגת אז לכי לרופא אני מניח
שואל השאלה:
לא קשור ליעבור לא יעבור לא אכפת לי אני אומרת שעכשיו כואב לי אני יודעת שזה יעבור אבל זה לא אמור להיות ככה ולכאוב..
אנונימית
נה זה לא הכניסה את המחט לורעד הנכון? יש וריד נכון?
גם לי ןוקח נצח לעשות בדיקות דם כי באמת הורידים שלי מאוד לא טובים לבדיקות
זה כנראה כאב כי היא הדקה מאוד את הגומיה הזו נכון? זה יעבור, הכל טוב

עריכה: אגב לי עשו בדיקת דם בכף יד פעם אחת כי פשוט לא הצליחו למצוא וריד
אין מה לעשות ככה זה אחרי בדיקת דם גם אם תלכי לרופא לא יהיה לו מה לעשות יעבור תכף תנוחי
שואל השאלה:
ברור, היא הכניסה אותו לאחד מוסתר ממש עמוק ולא בולט והיא בכלל לא הידקה את הגומייה ועוד לא הכניסה תמחט ככה שזה דקר מעט את הוריד ונכנס כמעט ולא במקום להיכנס אליו וגם היא עשתה לי מתחת לשרוול ששם לא אמורים לעשות
אנונימית
הורידים אצלי לא נוחים ניסו וניסו וגם עברתי ניתוחים בלי קשר וכאילו כל הזמן היד שלי הפכה לכחולה וזה היה ממש מלחיץ בסוף גילו שיש לי אנמיה אבל זה עבר והתחילו לקחת לי וריד מכף היד ולא מהיד
לפעמים קורה שלא מוצאים וריד, זה קורה גם לרופאות עם ניסיון, וכן הכאב אחרי הבדיקת דם הוא הגיוני, אחרי בדיקות דם היד שלי ובכלל כל הגוף מרגיש חלש ויש לי שטפי דם, כל אחד מגיב לזה אחרת, יש אנשים שלא ירגישו כלום ויש אנשים שיכאב להם מאוד, אם היא באמת עשתה משהו שגוי (למרות שהיא אשכרה רופאה ולא מביאים לכל מפגר לעשות בדיקות דם לאנשים) את יכולה אולי להתקשר לקופת חולים ולהתלונן או משהו כזה, אם את ממש מודאגת אז תחזרי לקופת חולים תסבירי מה קרה ואיך את מרגישה וידעו איך לטפל בך
שואל השאלה:
לא עשיתי אצל קופת חולים גדולה עשיתי במושב שלי יש שם כולה רופאה אחת בכל הבניין וכללי היא היחידה שם אין אפילו מזכירה
אנונימית