9 תשובות
שואל השאלה:
^זה לא מה שבתמונה, תיראי את הסרטון
הסרטון מפחיד?
שואל השאלה:
לא בתור מישהו שעבר את גיל 9, זה הצחיק אותי עכשיו
הגיוני, הלחיץ אותי גם עכשיו ואני חובבת סרטי אימה (מה זה החרא הזה ולמה זה קריפי כלכך, בעיקר הפרצופים שבסרטון הלחיצו אותי) כאילו זה לא יעשה לי סיוטים אבל זה קריפי רצח

עריכה: לא משנה עכשיו ראיתי מזה עוד דקה וזה ממש הצחיק אותי, אבל תכלס הגיוני שזה הלחיץ אותך בגיל 9
חחח אני מת זה מצחיק
אני בת 14 וזה הפחיד אותי
אנונימית
וואי זה מצחיק
אנ'לא דעת איך זה עם כולם אבל סרטי אימה לא מפחידים אותי אז כנראה שבגיל 9 לא הייתי פוחדת והייתי חושבת שזה חרא כמו כמעט כל סרט אימה שאני רואה
גם אני הייתי מפחדת