8 תשובות
את לא מגזימה גם אני הייתי אוכלת סרטים אם הייתי באותה סיטואציה
הגיוני..
תשמעי אם את נוסעת הרבה במוניות את דיי מגזימה אבל אם לא זה בסדר לכול אחד יש פרנויה משלו
אני לא הייתי מפחד וזה רק בגלל שאני בן. אם הייתי בת בטוח הייתי מת מפחד שם. זה בסדר הכל טוב, העיקר שלא קרה כלום (:
שואל השאלה:
אני לא נוסעת הרבה במוניות ואם כן אני לא יורדת אחרונה בגלל זה די פחדתי..
אני לא נוסעת הרבה במוניות ואם כן אני לא יורדת אחרונה בגלל זה די פחדתי..
אנונימית
לא מגזימה
חוויתי פעם חטיפה על ידי שוטר
לא אמיתית
סתם היה מחשיד רצח
חוויתי פעם חטיפה על ידי שוטר
לא אמיתית
סתם היה מחשיד רצח
אה נו אז הגיוני לגמרי פעם הבאה שאת במונית את יכולה לדבר איתי אני ירגיע אותך איכשהו..
הגיוני לגמרי
גם אני הייתי מפחדץ
מזל שלא קרה כלום!
גם אני הייתי מפחדץ
מזל שלא קרה כלום!
באותו הנושא: