התחברות הרשמה

פתחו את הבריכות או עדיין לא?

17 במאי 2020, 02:35
בריכהשחייה    
5 תשובות
גם בכללי למה שיפתחו תמיד פותחים ב1/7
נ
נג`י מהאגודה לתרבות הדיור
לא
מ
מישהי:):)
או ב39/6
נ
נג`י מהאגודה לתרבות הדיור
לא פתחו
C
ChocoChan
סליחה ב30/6
נ
נג`י מהאגודה לתרבות הדיור
באותו הנושא:
מישהו יודע כמה עולה בריכת מינץ בפתח תקווה?
דחוף,חברה שלי הזמינה אותי לבריכה שלה ואני עדיין במחזור(קצר)
איזה קבוצה עדיין לא פתחו בטלגרם?
קבעתי עם חברות מחר לבריכה ואתמול התחיל לכאוב לי הגרון והאף נסתם, ללכת עדיין?
איזה בריכות יש בפתח תקווה ?
יש לי פתח ברגל קטן שמי עליו קפה אבל זה עדיין שורף וכואב לי מה לעשות?
בפתח תקווה יש בריכות שפתוחות בחורף? (בריכה מחוממת)
אתם עדיין מפתחים תמונות?
אתם חושבים שזה מסוכן עדיין לצאת ושפתחו הכול יותר מידי מהר??
איזה קבוצה עדיין לא פתחו בטלגרם?
כדאי ללכת עכשיו לבריכה? (בפתח תקווה)