13 תשובות
שואל השאלה:
ואוו! איך מ30 קפצנו ל50? 0_0
ואוו! איך מ30 קפצנו ל50? 0_0
אנונימי
שואל השאלה:
אה תודה:) אני הולכת מחר עם האחים שלי, הם בניי 8 ואני בת 14... בפעם הקודמת שהייתי מגיל 12 זה עלה יותר, או שרק נדמה לי?
אה תודה:) אני הולכת מחר עם האחים שלי, הם בניי 8 ואני בת 14... בפעם הקודמת שהייתי מגיל 12 זה עלה יותר, או שרק נדמה לי?
אנונימי
כן, תלוי בן\ת כמה אתה אבל המחיר בין 25-35 גג 40
באמת לא שווה בריכה מסריחה רצח.. כל השכונה שם והיא קטנה כזאת אין בה כלום...
שום דבר מעניין:)
אולי פעם זה היה שווה כי זה עלה 30.. 20.. ועוד היה שם קיוסק עזבו באמת לא שווה תמחיר
שום דבר מעניין:)
אולי פעם זה היה שווה כי זה עלה 30.. 20.. ועוד היה שם קיוסק עזבו באמת לא שווה תמחיר
42
זה עולה 58 בררתי לא מזמן..
לא שווה את הכסף.
לא שווה את הכסף.
זה 42. אתמול הייתי..
45 בדוק
העלו את המחיר הייתי שם 42 ככה
בסביבות ה 40...
הרגע הזה שזה כמעט מול הבית שלך ~.~
הרגע הזה שזה כמעט מול הבית שלך ~.~
לעמישב ממש מתאים הכינוי כל השכונה באה לשם p:
לא עדיף את עמישב בכל מצב...
את ממפתח תקווה?
לא עדיף את עמישב בכל מצב...
את ממפתח תקווה?
עם איך שאתם מתארים את זה עדיף כבר את בריכת עמישב
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי אתמול, האחים שלי ממש נהנו כי לא היה אף אחד ברדודים אבל אני כל שנייה נחנקתי מכלור ובקושי שחיתי. זה עלה 38 לילד (מתחת לגיל 12) ו48 למעל גיל 12 באמת לא שווה את זה:/ פעם הבאה אני אלך לנווה עוז שם זה לפחות שווה את הכסף
הייתי אתמול, האחים שלי ממש נהנו כי לא היה אף אחד ברדודים אבל אני כל שנייה נחנקתי מכלור ובקושי שחיתי. זה עלה 38 לילד (מתחת לגיל 12) ו48 למעל גיל 12 באמת לא שווה את זה:/ פעם הבאה אני אלך לנווה עוז שם זה לפחות שווה את הכסף
אנונימי
באותו הנושא: