9 תשובות
כן
חח כן
שואל השאלה:
^^היה לי מלוח בעין. זה הרגשה דומה?
^^היה לי מלוח בעין. זה הרגשה דומה?
אנונימית
כן חח בתור אחד שמאוהב בחריף גיליתי את זה פעם. מצמרר ממש חח
נכון , ליתר דיוק זה לא תחושה זה נחשב בעיקרון סוג של כאב
זה כווייה בבלוטות טעם
כן.
באותו הנושא: