4 תשובות
בנוני פיקנטי זה לא כזה חריף
אנונימית
חריף בקטנה , טעם חריף .
בקטנה אבל אם את רגישה לחריף זה יהיה לך חריף
חריף אבל לא חריף אש.. בקטנה
באותו הנושא: