4 תשובות
פשוט מדהים
הוא שר מהמם והקליפ מהמם ומרגש
מה יש לך להמתלא "בכעס ודמעות" על מה שאנשים מאמינים? זה שיר מחזק ותכלס מי עוד ישמור עלינו חוץ מאלוקים?
אוקי אתה לא מאמין אבל מה יש לך לכעוס על זה? חחח זה כל כך מגוחך וטפשי וגם מה הקשר רבנים בדיוק לשיר הזה? כיאלו יצאת מההקשר לגמרי
מה יש לך להמתלא "בכעס ודמעות" על מה שאנשים מאמינים? זה שיר מחזק ותכלס מי עוד ישמור עלינו חוץ מאלוקים?
אוקי אתה לא מאמין אבל מה יש לך לכעוס על זה? חחח זה כל כך מגוחך וטפשי וגם מה הקשר רבנים בדיוק לשיר הזה? כיאלו יצאת מההקשר לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה הזכיר לי את כל מה שעברתי ואת כל הדבילים בדרך
כי זה הזכיר לי את כל מה שעברתי ואת כל הדבילים בדרך
אנונימי
אז הבעיה היא אצלך ששיר כזה מכעיס אותך חח
אנונימית
באותו הנושא: