4 תשובות
הכל בסדר בסוף תמצאי באמת אחד שיאהב אותך גם אם את שקטה וביישנית
הכל בסדר זה שאת שקטה וביישנית לא אומר שבגלל זה צריך לפסול אותך ואם יתרחקו ממך בגלל זה אז תדעי שהם לא שווים אותך
קשה להיות ביישנית אני יודעת כי פעם הייתי ביישנית ויום אחד קמתי התקשרתי לחברות שלי והחלטתי שאני הולכת לעשות משהן ממש מביך כדי להפסיק להיות ביישנית אחד זה לא היה כזה מביך שתיים זה לא כזה עזר פשוט התחלתי לעשות דברים בכל זאת כזה על החיים ועל המוות ופשוט הפכתי לזה ועכשיו אני בכלל לא ביישנית
לא יודע על מה את מדברת, אני אישית כנראה אעדיף בחורות שקטות, במיוחד אם זו בסביבה שאני לא מתחבר אליה ואז זה מראה לי שהיא גם כן לא מתחברת.
אם את אחת דעתנית שפשוט שקטה רוב הזמן כי לא רואה סיבה לדבר אז בכלל.. אישה לחתונה.
אל תדאגי, יגיע הגיבור על הסוס הלבן וכמו שאמרתי, כמו שיש כאלו שיעדיפו את "מסמר" המסיבה, יש כמוני אנשים שמעדיפים את "פרחי הקיר".
אם את אחת דעתנית שפשוט שקטה רוב הזמן כי לא רואה סיבה לדבר אז בכלל.. אישה לחתונה.
אל תדאגי, יגיע הגיבור על הסוס הלבן וכמו שאמרתי, כמו שיש כאלו שיעדיפו את "מסמר" המסיבה, יש כמוני אנשים שמעדיפים את "פרחי הקיר".
באותו הנושא: