6 תשובות
נו ברור שזה נורמלי זה לא שאת עכשיי נמשכת לבני שלושים, סהכ כמה שגדולים ממך בשלוש שנים. זה כמו שהסלבריטי קראש שלי זה דילן אובריין.
ולא נראה לי שאפשר להחזיר את זה זה לא שאת שולטת על זה ממש
שואל השאלה:
דילן אובריאן אהבת חיי אגב.
אנונימית
בתור בן 20 אני אגיד לך שבנות 15 לא ככ מעניינות אותי
תגדלי קצת ואז
בברכה, פרופסור חצ
שואל השאלה:
אבל זה גם לא בריא כי אני לא באמת יכולה לצאת עם אחד מהם
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 15 עם בגרות ואופי של מישהי בת 17 והרבה בנים בגילאי 18-20 נמשכו ורצו להתחיל קשר ובסוף סיימתי את הקשר איתם
אנונימית
גם אני כמוך בת 17 ובקטע עם מישהו בן24 וגם הדעה שלי השתנתה על כאלה סביבות גילי לא יודעת למה
אנונימית