12 תשובות
החיים לא הוגנים
שיש אתגרים כבדים מידי
החיים מאושרים
שלא יהיה לי חבר לעולם
אנונימית
שהם לא קלים לפעמים ולפעמים חלום
קשה לזהות מי חבר אמיתי ומי לא
שבשביל להסתדר איתם צריך לדעת איך לסבול אותם ברגעים שהם חרא
שואל השאלה:
אנונימי אתה כל כך צודק!
חבר'ה למה להיות כ"כ עצובים?
בואו נתעודד קצת ונהיה אופטימיים!
חחח תודה
אני יודע
אנונימי
lifes a bitch and then you die
שואל השאלה:
^ אפשר את זה בעברית הבנתי רק חלק