10 תשובות
אני מסכים איתך:)
זה נכון כל מה שאמרת
אני לא מסכימה עם מה שכתבת ב2. אני חושבת שכן,יש אנשים רעים. יש את האנשים שמפחשים, שעכשיו הם בסדר גמור. אבל הם רעים
1 לא מסכימה
2 מסכימה
3 לא בהכרח
2 מסכימה
3 לא בהכרח
מאוד מסכימה עם 2 ו3
למה? בגלל ניסיון אישי ואני אישית אוהבת אנשים ורוצה להאמין שאף אחד לא באמת "איש רע"
למה? בגלל ניסיון אישי ואני אישית אוהבת אנשים ורוצה להאמין שאף אחד לא באמת "איש רע"
את זה אמרו רבים רבים לפנייך
אנונימית
מסכימה עם הכל מלבד 2,
יש מלא מקרי רצח/אונס/גניבה/בגידות שבאים בלי באמת בסיס כלשהו, בלי טענה מנצחת שאגיד 'אה אוקיי יש סיבה מאחורי הכל', יש אלפי סיפורים מחרידים ומזעזעים על אנשים שעשו דברים כי הם באמת אנשים חולים.
לא בתור מילת גנאי אלא כי הם באמת צריכים טיפול, זה לא בא במטרה 'להגן' זה בא ממחלת נפש או משעמום (עם כמה שעצוב ומצחיק להגיד את זה).
את צודקת שיש מלא מקרים שאנשים היו צריכים לבצע מעשים פחות טובים כדי להגן על עצמם ועל היקרים שלהם, אבל איך אמרת?
העולם פועל על איזון וכך גם המעשים.
כמו שיש סיבה למעשים ככה יש גם מעשים בלי סיבה, לא הכל וורוד בחיים האלה וצריך להבין שיש גם צד רע לצד טוב.
יש מלא מקרי רצח/אונס/גניבה/בגידות שבאים בלי באמת בסיס כלשהו, בלי טענה מנצחת שאגיד 'אה אוקיי יש סיבה מאחורי הכל', יש אלפי סיפורים מחרידים ומזעזעים על אנשים שעשו דברים כי הם באמת אנשים חולים.
לא בתור מילת גנאי אלא כי הם באמת צריכים טיפול, זה לא בא במטרה 'להגן' זה בא ממחלת נפש או משעמום (עם כמה שעצוב ומצחיק להגיד את זה).
את צודקת שיש מלא מקרים שאנשים היו צריכים לבצע מעשים פחות טובים כדי להגן על עצמם ועל היקרים שלהם, אבל איך אמרת?
העולם פועל על איזון וכך גם המעשים.
כמו שיש סיבה למעשים ככה יש גם מעשים בלי סיבה, לא הכל וורוד בחיים האלה וצריך להבין שיש גם צד רע לצד טוב.
1-ברור אין דבר כזה חיים מושלמים כי בכל דבר טוב יש גם קצת רוע
2-יש אנשים שהם פשוט רעים כי ככה זה האופי שלהם
3-בתור אחת שסבלה מלא אני עדיין בן אדם אפס שלא שווה כלום
2-יש אנשים שהם פשוט רעים כי ככה זה האופי שלהם
3-בתור אחת שסבלה מלא אני עדיין בן אדם אפס שלא שווה כלום
אנונימית
1. אולי, אבל לדעתי האישית, לא..
2. לא, בפסיכולוגיה אפילו יש שלוש תכונות(?) שהן אולי מולדות, אני לא זוכר שנקראות 'השלישייה האפלה' (dark triad) נרקסיזם, פסיכופתיה ומַקְיָאוֶלִיזְם
3. תלוי, חלק רב מהם נשבר או הופך לגרסא הגרועה ביותר של עצמו. לא כולם הופכים לגרסא הטובה ביותר של עצמם. חלק למשל מנתקים רגשות לגמרי. מי שמסוגל לא להשבר ולעבור את זה יכול להפוך לחזק יותר. לא בטוח לבן אדם טוב יותר אבל.
2. לא, בפסיכולוגיה אפילו יש שלוש תכונות(?) שהן אולי מולדות, אני לא זוכר שנקראות 'השלישייה האפלה' (dark triad) נרקסיזם, פסיכופתיה ומַקְיָאוֶלִיזְם
3. תלוי, חלק רב מהם נשבר או הופך לגרסא הגרועה ביותר של עצמו. לא כולם הופכים לגרסא הטובה ביותר של עצמם. חלק למשל מנתקים רגשות לגמרי. מי שמסוגל לא להשבר ולעבור את זה יכול להפוך לחזק יותר. לא בטוח לבן אדם טוב יותר אבל.
אנונימי
1- מסכימה איתך מאוד
2- יש משפט שאומרים שאין אדם רע יש אדם שקשה לו או משהו בסיגנון זה לא מדוייק ואני לא מסכימה איתו בכלל יש מקרים שכן אבל יש לא כי באמת מה כבר היטלר עבר בחיים שגרם לו לרצוח מיליוני אנשים ? וזה רק מקרה קיצוני אבל
אנשים בכללי רעים מטבעם ככה אני חושבת אבל כל אחד לוקח את זה לכיון שונה ויש אנשים טובים יש רעים
3- זה נכון לפי הסטסטיקה אבל זה מאוד תלוי באופי ואם מישהו מסוגל לצאת מהמצב הזה
2- יש משפט שאומרים שאין אדם רע יש אדם שקשה לו או משהו בסיגנון זה לא מדוייק ואני לא מסכימה איתו בכלל יש מקרים שכן אבל יש לא כי באמת מה כבר היטלר עבר בחיים שגרם לו לרצוח מיליוני אנשים ? וזה רק מקרה קיצוני אבל
אנשים בכללי רעים מטבעם ככה אני חושבת אבל כל אחד לוקח את זה לכיון שונה ויש אנשים טובים יש רעים
3- זה נכון לפי הסטסטיקה אבל זה מאוד תלוי באופי ואם מישהו מסוגל לצאת מהמצב הזה
אנונימית
באותו הנושא: