11 תשובות
איזה סיבה? כי עד שיש לך את החופש לבחור ולהצביע בצורה דמוקרטית שווה מי אתה רוצה שמנהל אותך ואת המדינה עצמה למקום טוב יותר
להשפיע על השלטון במדינה. תצביע למפלגה שאתה חושב שתוביל את המדינה למקום הכי טוב שהיא יכולה להיות בו(לדעתך). אם לא תצביע, לא תוכל להשפיע. זה מאוד פשוט, זאת האחריות של כל אזרח מעל גיל 18 להצביע למפלגה שהוא תומך בה
שואל השאלה:
אבל לדעתי כולם גרועים וגם בישראל יש רק מפלגה אחת שאפשר להצביע לה... כל הקולות ממילא עוברים לביבי
אנונימי
אתה כותב את זה כאילו כל מדינת ישראל משתוקקת להצבעה שלך, אז זהו שלא ממש.

הקול היחיד שלך לא מוסיף הרבה, אם אתה רוצה להצביע- תצביע אם לא- לא.

אם אתה לא אוהב את הרעיונות של השמאל+ לא רוצה את ביבי + רוצה ימין= ימינה לדעתי הכי מתאימה במצב שנוצר.
שואל השאלה:
אני לא אוהב שום רעיון או אידיאולוגיה
אנונימי
זאת לא שאלה של אוהב או לא אוהב.

אם נניח אתה משתייך לציבור החילוני טבעי שתרצה להגדיל תקציב לחינוך הממלכתי בשביל שהוא ישתפר, יקטינו את הכיתות, יוסיפו מורים וכו'
בשביל שדבר כזה יקרה אתה צריך להצביע למפלגה שתדאג לזה.
שואל השאלה:
"משתייך".. זה שאני חילוני זה לא אומר שאני משתייך לחבאה הזאת.
אנונימי
שוב, זה בכלל לא משנה איך אתה מרגיש לגבי זה.
הרי בסופו של דבר אתה תשלח את הילדים שלך לבית ספר כלשהו, מתנ"ס כלשהו או תנועת נוער כלשהי, עכשיו יש לך שתי אופציות

1- לא לעשות כלום בקשר לזה
2- לנסות לחזק את המפלגות שידאגו לתנאים הטובים ביותר בשבילך.

תבחר מה אתה מעדיף.
אם אתה לא אוהב את הרעיונות של מפלגות השמאל, תצביע למפלגות המרכז והימין
שואל השאלה:
להצביע לגנץ = לביבי (זה משחק מכור)
העבודה = ביבי

ועזוב את זה... גם השמאל גרוע ומושחת ממילא, הם דואגים רק לפליטים ולכל מיני שטויות של זכויות מחבלים/להטבים/אקלים וכ...
אנונימי
קודם כל, יש הרבה מאוד מפלגות שאפשר להצביע להן. זה שביבי מקבל בדרך כלל הכי הרבה קולות זה לא קשור. ובקשר לזה שכולם גרועים, תקרא את המצע של כל המפלגות, אפילו אלה שלא עוברות את אחוז החסימה, ותצביע לשאת שהכי תומכת בדעות שלך.