3 תשובות
לשלוט על העצבים שלך... לרוב זה לא בא בקלות.. צריך לעבוד על זה
אנונימית
לחשוב טוב
לחשוב על כל הדברים החיוביים בסיטואציה שאת נמצאת בה ולדעת שהכל לטובה אז גם אם קורה משהו הזיה בסופו של שבר יהיה טוב