5 תשובות
קשה הטלפון שלי עכשיו שנה וחצי והוא חצי מנופץ ויש לו מגן זכוכית זה תלוי עד כמה את שומרת עליו
אפשרי, ככה אני.
אני מניחה שזה פשוט ככה, אני לא יודעת באמת מה השיטה. הוא פשוט לא נופל לי, ואני לא נותנת אותו לאנשים.
תשתדלי כמה שפחות להשתמש בו שאת באמצע הליכה, כמה שיותר לשים בכיס מאשר להחזיק ביד ופשוט להזהר.
אני כבר חודש בלי מגן מסך ולא נשבר לי ..
יאו הזכרת לי שאני צריכה לקנות אבל כל פעם אני אומרת שאני אקנה אבל אין לי כוחח יאו
זה אפשרי. פשוט להשתדל שהוא לא יהיה במקום "נפיל"(ניראלי אומרים ככה) כמו כיס של המכנז או הג'קט.
אם את הולכת נגיד תשימי אותו בתוך התיק