3 תשובות
בכיף :) אגב אם בא לך הסבר קצת יותר מעמיק-
בתא רגיל של האדם יש 46 כרומוזומים.
הסיבה לכך שלתא מין יש רק 23 היא בכדי לא ליצור כפילות כרומוזומים.
בתא ביצית יש 23 כרומוזומים ובזרע גם 23, וכשהם מתחברים בהפרייה נוצר תא (שממנו יתפתח העובר) עם 46 כרומוזומים. (23+23=46).
:)
שואל השאלה:
תודה
תא מין (ביצית/זרע) :)