4 תשובות
כמה כבר ביטחון היה לך אם לא לראות חברים הוריד אותו?
פשוט תחזרי לראות חברים אם על זה מבוסס הביטחון שלך
פשוט תחזרי לראות חברים אם על זה מבוסס הביטחון שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכולה ההורים שלי לא מרשים לי לצאת
אני לא יכולה ההורים שלי לא מרשים לי לצאת
אנונימית
גם לי ירד הבטחון אז אני מצטרפת לשאלה
תחכי שהקורונה תגמר, ותפנימי שהביטחון העצמי שלך לא אמור להיות תלוי באחרים אלא צריך לבוא מבפנים, כי את באמת אוהבת את עצמך ולא רואה סיבה שהביטחון שלך יהיה נמוך.
אנונימי
באותו הנושא: