5 תשובות
למה שיהיה?
אני יודעת שזה מפחיד. גם אני מפחדת. אבל יש לנו כל כך הרבה ממה לפחד, דברים שלא קשורים לקורונה או למלחמות.. אפילו דברים קטנים כמו ג'וקים או חושך.
אבל תמיד צריך להיות אופטימי ולהבין שצריך לתת מקום לפחד ולהכיל אותו, ולאט הוא פשוט ירגע. אם ננסה להרחיק את הפחד בכוח הוא יחזור תוקפני יותר.
תנסי להעביר את הזמן עכשיו בצורה הכי טובה שאת יכולה. לנסות דברים שתמיד רצית לנסות, לחזק קשר עם החברים הטובים, לעשות שינויים שתמיד רצית לעשות, ולהתרכז בלהיות שמחה ולחיות טוב.
ברגע שבאמת תתני מקום לפחד, ותחיי את החיים שאת רוצה ואוהבת את תיראי שיהיה לך קל יותר וככה שגם אם נכנס חס וחלילה למלחמה או לגל שני של הקורונה, תדעי שלפחות בזמן הזה עשית את כל החוויות שאת יכולת לעשות
שואל השאלה:
אמאל'ה תודה רבה
אנונימית
בכיף 3>
לא יהיה שום סוף עולם. הקורונה הזאת זה כלום והיא גם עוד מעט עוברת