4 תשובות
לפי מה שהבנתי יב זה כמו יא רק עם חוסר מוטיבציה, לא צריך להילחץ מזה או משהו. רק להשקיע
לנשור מעכשיו
זה כמו יא
כמו יא רק שאת רואה את הסוף זה הבבדל :d