8 תשובות
כן פגיעה מינית
אנונימית
כן, הלכתי לרכיבה על אופניים והייתה רוח חזקה מאוד ורכבתי נגד הכיוון והגוף שלי קיבל טראומה ונכנסתי לדיכאון לכמה ימים וכשחזרתי לא יכלתי לזוז 3 שעות
כן, התעללו בי בכיתה
כן, אחת, מעדיף לא לדבר על זה :-)
עברתי מלא טראומות אבל פאק למי אכפת למי יש כוח להתחיל לרחם על עצמי מה אני שבורה
כן אתמול נקעתי את הפיקה בברך והיא זזה הצידה