4 תשובות
חצי כפית קפה נמס, כפית וחצי סוכר, מים חמים, חלב, 3 קוביות קרח
מכינים נס קפה ושמים קרח
חורף נעים
חורף נעים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
חצי קפית נס, 2 כפיות סוכר, לשים בערך 5 כפיות מין חמים לערבב טיפה ולשים מים פושרים או קרים עד אמצע הכוס, לשקשק ממש טוב חלב (עדיף חלב מוקצף לקפה) ולשים, להוסיף עוד איזה 5 קוביות קרח ולחכות טיפה שהקרח יקרר את הקפה, חלומי
באותו הנושא: