יש לי חברה מתנועת הנוער, שהרי לא היה פעולה רגילה כבר חודשיים ואני די מתגעגעת ללדבר איתה, אף פעם לא דיברנו בווטסאפ אבל דיברנו שהיה פעולות לפני הקורונה. ואני ממש חושבת כבר כמה ימים לשלוח לה הודעה אבל אין לי מושג איך כי אף פעם לא דיברנו בווטסאפ, אז איך להתחיל?