4 תשובות
את מתביישת וזה טבעי.
תנסי לאט לאט להתפתח.
תנסי לאט לאט להתפתח.
שואל השאלה:
אולי אחרי הדייט שלנו אם הוא יקרה בסוף בכלל ולא ירד לו ממני אז אני מקווה שאני אפתח
אולי אחרי הדייט שלנו אם הוא יקרה בסוף בכלל ולא ירד לו ממני אז אני מקווה שאני אפתח
אנונימית
מקווה בשבילך.
בהצלחה(:
בהצלחה(:
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
באותו הנושא: