4 תשובות
את מתביישת וזה טבעי.
תנסי לאט לאט להתפתח.
שואל השאלה:
אולי אחרי הדייט שלנו אם הוא יקרה בסוף בכלל ולא ירד לו ממני אז אני מקווה שאני אפתח
אנונימית
מקווה בשבילך.
בהצלחה(:
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית