22 תשובות
אם את רזה ויש לך סנטר כפול זה המבנה גוף שלך, אי אפשר לשנות את זה
להתאמן ולשמור על תזונה בריאה ונכונה, יש גם תרגילים ביוטיוב לסנטר את יכולה לחפש.
בטח שאפשר לשנות את זה,זה פשוט תרגילי פנים
תחפשי face exercise ב יוטיוב
תחפשי face exercise ב יוטיוב
יש תרגילים לזה את יושבת ומרימה את הראש לתקרה מחכה 20 שניות ומורידה ככה 5 פעמים ביום
אם את רזה לא נראה לי שאפשר
אנונימי
יש לזה כל מיני תרגילים.
1. להרים את הראש אל התקרה ולעשות לכיוון התקרה צורה של נשיקה, זה מותח את העור ולהישאר ככה כמה רגעים.
2. לשים את שני האגרופים מתחת לסנטר ולהישאר ככה כמה רגעים.
3. לנסות להגיע עם הלשון לאף.
4. להזיז את הפנים כל פעם לצד אחר ולהבליט את הלסת.
יש עוד תרגיל אבל אני לא זוכרת, אלה בעיקרון תרגילים שאם תעשי כל יום זה יעזור.
1. להרים את הראש אל התקרה ולעשות לכיוון התקרה צורה של נשיקה, זה מותח את העור ולהישאר ככה כמה רגעים.
2. לשים את שני האגרופים מתחת לסנטר ולהישאר ככה כמה רגעים.
3. לנסות להגיע עם הלשון לאף.
4. להזיז את הפנים כל פעם לצד אחר ולהבליט את הלסת.
יש עוד תרגיל אבל אני לא זוכרת, אלה בעיקרון תרגילים שאם תעשי כל יום זה יעזור.
חח אני מתה דניאל הרגת אותי
אני ?
יש ניתוח כזה
כן אתה דניאל78..
^חחח למה ?
להרזות עוד
דניאל^
כי מה זה השטות שכתבת חחח
כי מה זה השטות שכתבת חחח
^חחח זה אמיתי מה יש לך
שתגדלי תביני
חחח
חחח מי ישמע ידבע אתה בגילי
חחח את בת 17?
בכללי זה גנטיקה אבל את יכולה לעשות תרגילים
זה מבנה גוף גם לי יש
אנונימית
גם אם את רזה יכול להיות שבאחוזים שומן שלך גבוהים תוריד אותם בעזרת אימונים זה יעזור (לפחות עזר לי )
תשלבי אותם לאחד
באותו הנושא: