2 תשובות
אל תוותרי על הבגרויות זה מלחיץ נכון אבל תגשי העתיד שלך חשוב מאד ואם את רוצה לדבר על זה אני כאן ❤
יקרה, שומעת את החשש מלחזור לשגרה, לביה"ס, המתח שאת חשה יחד עם הרצון אולי לעמוד בציפיות הלימודיות. מזמינה אותך לשוחח על כך עם אחד ממתנדבינו בצ'אט שפתוח כעת.
שלך, מתנדבת סה"ר