2 תשובות
אל תוותרי על הבגרויות זה מלחיץ נכון אבל תגשי העתיד שלך חשוב מאד ואם את רוצה לדבר על זה אני כאן ❤
יקרה, שומעת את החשש מלחזור לשגרה, לביה"ס, המתח שאת חשה יחד עם הרצון אולי לעמוד בציפיות הלימודיות. מזמינה אותך לשוחח על כך עם אחד ממתנדבינו בצ'אט שפתוח כעת.
שלך, מתנדבת סה"ר
שלך, מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: