31 תשובות
כי הגוף שלך צריך מים. לא נוזל בכללי.
אנונימית
כי מים יש בכל מקום
קולה=רעל. אז לא נדבר בכלל על קולה.
חלב זה בריא בכמויות קטנות. יש בזה סידן וויטמינים, אבל זה לא תחליף למים, כי מים זה הדבר הכי בסיסי שממנו מורכב הכל (גם קולה). זה כמו חמצן בשבילנו
חלב זה בריא בכמויות קטנות. יש בזה סידן וויטמינים, אבל זה לא תחליף למים, כי מים זה הדבר הכי בסיסי שממנו מורכב הכל (גם קולה). זה כמו חמצן בשבילנו
הכל בסדר מקסימום תהיה נכה יסנאי פגום
שואל השאלה:
אבל החלב והקולה מרטיבים את הגרון והקיבה למה צריך בשביל זה מים
אבל החלב והקולה מרטיבים את הגרון והקיבה למה צריך בשביל זה מים
קולה(מוצר מעובד)=קפאין= חומר ממריץ שהורס את הגוף
חלב=חומר שאך ורק בגיל ינקות יש לצרוך ואך ורק של החיה שאליה את השייך(חלב פרה-עגל,חלב אדם-תינוק אדם)
חלב=חומר שאך ורק בגיל ינקות יש לצרוך ואך ורק של החיה שאליה את השייך(חלב פרה-עגל,חלב אדם-תינוק אדם)
^^אבל אנחנו לא שותים בשביל להרטיב את הגרון, אנחנו שותים בשביל להזין את הגוף שלנו. ומים טהורים עושים את זה בצורה הכי טובה ובריאה
שואל השאלה:
אבל מים זה לא מזין
בקולה יש סוכר במים אין כלום
אבל מים זה לא מזין
בקולה יש סוכר במים אין כלום
מה מזין בסוכר לבן ומעובד?
שואל השאלה:
זה נותן אנרגיה
זה נותן אנרגיה
בקולה יש כמויות לא הגיוניות של סוכר שהורסות את הגוף שלך. אני לא מאמינה שאתה משווה בכלל בין קולה למים...
מים חשובים בשביל שהגוף יתפקד בשביל שהאיברים יעבדו. הגוף שלנו גם מורכב מ70 אחוז מים וזה משנה אם זה נוזל מעובד וממותק או מים טבעיים וטהורים
שואל השאלה:
יותר סוכר=יותר אנרגיה
זה טוב שיש הרבה סוכר
יותר סוכר=יותר אנרגיה
זה טוב שיש הרבה סוכר
סוכר לבן לא נותן אנרגיה
סוכר לבן הוא חד סוכר שגורם לאנרגיה שלך לזנק במהירות ובאותה מידה שזה קפץ זה ירד ואז תגיע "נפילת סוכר" שתוביל אותך לקחת עוד
ועוד
כמו סמים.כי למעשה,סוכר זה סם
סוכר לבן הוא חד סוכר שגורם לאנרגיה שלך לזנק במהירות ובאותה מידה שזה קפץ זה ירד ואז תגיע "נפילת סוכר" שתוביל אותך לקחת עוד
ועוד
כמו סמים.כי למעשה,סוכר זה סם
שואל השאלה:
אם הגוף הוא 70% מים אז הוא לא צריך עוד
אם הגוף הוא 70% מים אז הוא לא צריך עוד
אתה טרול כאילו?
זה לא הולך ככה. הגוף צריך סוכר, נכון, אבל הוא צריך סוכר טבעי מהצומח ולא סוכר מעובד בכמויות מוגזמות. אין שום דבר בריא בקולה
שואל השאלה:
אם זה לא בריא למה הם מוכרים
אם זה לא בריא למה הם מוכרים
אתה מתכוון שאנחנו זקוקים לסוכר שמגיעה מפחמימות מורכבות (הפחמימות ארוכות השרשת המתאפיינות בספיגה איטית)
כי הם רוצים שתתמכר והם ירוויחו עליך כבף מו הסתם
כי אנשים מכורים לכמויות הסוכר שיש בקולה ואם יפסיקו את הייצור אנשים יתחילו להתמוטט. מבחינה בריאותית, בהחלט צריך להפסיק את הייצור של זה.
גם סיגריות זה לא בריא ואתה רואה אותם בכל חור
שואל השאלה:
אז אתם אומרים שלצרכנים לא אכפת מהבריאות שלי
וגורמים לאנשים להתמכר למוצר שלהם רק כדי להרוויח כסף
אפילו שזה פוגע להם בבריאות
אבל קולה זה טעים
אז אתם אומרים שלצרכנים לא אכפת מהבריאות שלי
וגורמים לאנשים להתמכר למוצר שלהם רק כדי להרוויח כסף
אפילו שזה פוגע להם בבריאות
אבל קולה זה טעים
ברור שקולה זה טעים ואם אתה רוצה לשתות את זה בכיף שלך תשתה אנחנו לא אחראים עלייך אבל אל תהיה מופתע אם תהיה לך סוכרת ושיניים צהובות כמו בננה עוד 10 15 שנה
כן כי ככה תעשייות עובדות
שואל השאלה:
אם זה מזיק למה זה טעים
לא הגיוני
אם זה מזיק למה זה טעים
לא הגיוני
מה אתה מטומטם?
שואל השאלה:
סיגריות לא טעים וזה לא בריא
סיגריות לא טעים וזה לא בריא
בחיים שלי לא שמעתי על בן 17 כל כך חזר השכלה
שואל השאלה:
r/wooosh
r/wooosh
קולה מלאה בסוכר, קפאין וחומרים שאינם בריאים בעליל ולכן צריכה גבוהה של קולה היא לא בריאה.
חלב הוא יותר טוב אך בשני המקרים מדובר במים המכילים מומסים רבים, על הגוף לצרוך יותר מים מצריכת החלב המומלצת והגוף צריך לקבל גם מים עם מעט מומסים כי אחד מתפקידי המים הוא לאזן את ריכוז המומסים בגוף.
חלב הוא יותר טוב אך בשני המקרים מדובר במים המכילים מומסים רבים, על הגוף לצרוך יותר מים מצריכת החלב המומלצת והגוף צריך לקבל גם מים עם מעט מומסים כי אחד מתפקידי המים הוא לאזן את ריכוז המומסים בגוף.
באותו הנושא: