8 תשובות
בעקרון לא מומלץ
אבל כולם שותים
כן
אני שותה והכל טוב
ברור
ברור.
כן,תנסי כמה שפחות
כן אני כבר שנתיים עם גשר ולא קרה לי כלום עד עכשיו.