10 תשובות
שואל השאלה:
יש גיטיאי וורזון cs
וורזון יכול לחרפן גי טי איי כבר חרשתי וcs אין לסוני
שואל השאלה:
יש ריינבו קול אוף דיוטי גם רוקט ליג
בוא נהיה כנים קול אוף דיוטי כבר לא מה שהיה ריינבואו אני בוט רצח ורוקט ליג לא הטעם שלי
שואל השאלה:
אממ יש גם וורפריים אפקס
שיחקתי אייפס זה היה סבבה אבל זה נמאס די מהר וורפריים סיבך אותי רצח
אממ... אני אוהבת גיימינג אבל חוץ מסימס מובייל, פורטנייט בטלפון מיינקראפט דמו, באטל ברייקרס וג'יטיאיי צ'יינה טרום וורס + ג'יטיאיי איי וי אין לי כלום (אממ... כשיש לי בבית 2 מחשבים ווינדוס 7 אז אין לי איך לשחק שום משחק טוב וגם אני לא חושבת שבאטל ברייקרס וסימס נחשב גיימינג אח שלי הוריד באטל ברייקרס ואין לי מושג מה עושים בזה...)
משחק בעיקר אוברווץ' אין יותר מדי מבחר בימינו
שואל השאלה:
איזה משחקים יש לך?
לי יש פלייסטשן 4 ואני גיימר