4 תשובות
corsair k95 הכי טוב
לי יש של הייפר x אחלה מקלדת הבעיה שאין לה עברית
לבאג יש חבילה חדשה של עכבר מקלדת אוזניות ומשטח ב 400 שקל של רייזר
היתי ממליץ לך לקנות את זה
היתי ממליץ לך לקנות את זה
מקלדת מכאנית בהתחלה חשבתי שזה שטויות עכשיו זה חלום שלי