2 תשובות
בסופו של דבר גם עם תואר והסמכה וגם בלי, חשוב לזכור שאת לא צריכה, וגם לא תצליחי לעזור לכולם. את יכולה פה ושם לייעץ, לתמוך ולהקשיב, אבל חשוב לא להיות "מכורה" לזה.

אז מי שלא פונה לעזרה - תציעי לו עזרה. אם הוא לא רוצה, זה כבר מסובך יותר. ואת לא יכולה לעזור לכולם.

וטיפ קטן - הכי חשוב בלעזור לאנשים זה פשוט לשאול שאלות ולהקשיב. פחות לדבר ולתת טיפים. אלא אם כן הוא מבקש את זה.
להתנדב בערן או סהר או משהו? (אם את יכולה זה נראה לי התנדבות מדהימה)
אנונימית