5 תשובות
נוחות
לצאת יותר מגניבים
נח יותר
כי הם עבריינים
כי זה נוח יותר לאנשים מסוימים או שהם רוצים שיחשבו עליהם שהם מגניבים.
לדעתי לא רק שזה לא מגניב, זה אפילו די מזעזע והם הורסים את השפה שלנו ככה בנוסף לא כולם מבינים את הסלנג הזה כך שזה גם לא מובן לאנשים רבים, גם לא תקין מבחינת העברית וגם מגעיל והורס את השפה. זה צורם לי באוזן לשמוע סלנגים מסוימים ואני לא מבינה במה זה *באמת* תורם לאותם אנשים.