4 תשובות
מה יש לכולם עם הקלואי הזו
והכל בסדר
אם זה מנחם אותך אכלתי חצי מיכל בן אנד גריס ב20 דקות
שואל השאלה:
לא מנחם אותי חחח אני יודעת שכבר לא אעשה היום פשוט שאלתי אם זה לא טוב כלכך...
כןאבת לי הבטן ואני עייפה גם
אנונימית
זה בסדר...את לא חייבת לעשות ב1 בלילה ולא יקרה כלום ועם כואב לך אז עדיף שלא תעשי ותייעצי עם מישהו לגבי זה ,ואני עושה שני אימונים של קלואי
וזה בסדר
לא נורא בכלל
תקשיבי לגוף שלך ואם קשה לך פיזית אז אל תעשי הכל טוב (:
באותו הנושא: