5 תשובות
כן אבל כשתחזרי לאכול את תעלי הכל בחזרה
החוכמה זה לאכול מהכל פשוט בכמויות נכונות ובלי להגזים
החוכמה זה לאכול מהכל פשוט בכמויות נכונות ובלי להגזים
אנונימית
כן אבל הגוף צריך פחמימות את יכולה פשוט למתן את זה
כן,אבל עדיין צריך קצת בריאות לאיזון
ממש לא
הגוף חייב פחמימות
אל תעקבי אחרי דיאטות טיפשיות פשוט תאכלי בגרעון קלורי תמדדי חלבונים תרימי משקולות ותעשי אימוני היט מדי פעם
הגוף חייב פחמימות
אל תעקבי אחרי דיאטות טיפשיות פשוט תאכלי בגרעון קלורי תמדדי חלבונים תרימי משקולות ותעשי אימוני היט מדי פעם
לא
את פשוט צריכה להיות בגירעון קלורי that simple
מציע לך לשאול בפורום lbs ולא פה הרוב פה לא מבינים
את פשוט צריכה להיות בגירעון קלורי that simple
מציע לך לשאול בפורום lbs ולא פה הרוב פה לא מבינים
באותו הנושא: