10 תשובות
כן
כן
שואל השאלה:
מזדהה עם hela... לא מסכימים לי אפילו לימי הולדת של חברות
אנונימית
כן
^^זה נורא.
ואני סובלת בבית בלי קשר למצב.
כן..
אנונימית
כן
לא. אופ.