9 תשובות
לא ממש שאלתי
לא
יגידו לי לא אני אתן להם מכה.
סתם נו אבל מה אני אעשה שהם מעצבנים ולפעמים צריכים לקבל איזה ניעור..
סתם נו אבל מה אני אעשה שהם מעצבנים ולפעמים צריכים לקבל איזה ניעור..
הם לא צריכים לדעת
אנונימי
בין אם הם מסכימים ובין אם הם לא תמיד הרבצנו אחד לשני
אנחנו כבר גדולים אז אין להם כוח אלינו
אנחנו כבר גדולים אז אין להם כוח אלינו
אנונימית
לא אבל לא אכפת לי אם הוא מעצבן אותי מגיע לו
כן, אם הם עוברים את הגבול
לרוב אני נותן לו כשהם לא שמים לב אבל
לרוב אני נותן לו כשהם לא שמים לב אבל
אנחנו לא מרביצים אחד לשני
לא
באותו הנושא: