13 תשובות
כי את מציגה את הדעה שלך כעובדה
לא חושבת שזה כולם.
אבל משהו ביופי הרוסי נורא סימטרי ויפה
כי הם אוכלים ציבורשקה מזה למה כי ככה זה העדה אין סיבה, זה כמו שתשאלי למה דווקא אתיופים עם צבע עור כהה
אנונימית
אולי אוקראינים
גנים
יש להם פנים סימטריות וחלקות בדכ
חהחהחה לא ראית אותי עדיין... זה עצוב ברצינות
אנונימית
אני לא יודעת אבל זה מאוד מחמיא לי)))
רוב הרוסים שראיתי נראים ממוצע
הבנות מהמהמות הבנים פשוט זוועה
כי ככה , גנים