10 תשובות
מה היא רציני? את ממש רזה
חחח את ממש לא שמנה, את רזה
לא את ממש רזה זה לא קשור להריון של אמא שלך
את רזה רצח מה קורה איתך? אני 159 שוקלת 60 !
אנונימית
זה משקל מעולה לגובה שלך. את יכולה אפילו לעלות עד 15 קילו בערך וזה עדיין היה מעולה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת
אני באמת לא יודעת
אנונימית
את רזה ,
שואל השאלה:
^^ חחחחחח היא בכל סאת אמאשלי
^^ חחחחחח היא בכל סאת אמאשלי
אנונימית
מאמוש היא לא נורמלית! אל תרגישי רע לרגע את רזה ואפילו יותר מדי.
אל תקשיבי לה. אם היא שקלה ככה בהריון זה לא בריא ולא צריך לשאוף לזה.
אלה החיים שלך ואת צריכה לדאוג להם, יש לך כאן תמיכה, הכל בסדר.
היא לא צריכה להגיד לך אפילו לעלות על המשקל, זה לא תקין. פשוט תתנגדי לה, זה לא פייר מה שהיא עושה לך היא סתם גורמת לך להרגיש רע.
את מהממת, תשמרי על עצמך ותאהבי את עצמך
אל תקשיבי לה. אם היא שקלה ככה בהריון זה לא בריא ולא צריך לשאוף לזה.
אלה החיים שלך ואת צריכה לדאוג להם, יש לך כאן תמיכה, הכל בסדר.
היא לא צריכה להגיד לך אפילו לעלות על המשקל, זה לא תקין. פשוט תתנגדי לה, זה לא פייר מה שהיא עושה לך היא סתם גורמת לך להרגיש רע.
את מהממת, תשמרי על עצמך ותאהבי את עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
^די אני רוצה להתחתן עם כולכם
^די אני רוצה להתחתן עם כולכם
אנונימית
באותו הנושא: