10 תשובות
רצוי
אם הוא יכתוב לך משהו תסנני בחזרה כמו דאני בדיוק עושה ;)

אל תכתבי לו כלום הוא יסנן שוב
שואל השאלה:
וואי זה מעצבן בטירוף כשמישהו מסנן אותך אבל הקטע הוא שאני לא אוהבת לכתוב לאנשים משהו אחרי שמסננים אותי אני מרגישה שאני רודפת אחריהם.. אבל שאלתי כי זה היה מוזר הוא אף פעם לא מסנן
אנונימית
נכון זה יצא שתרדפי אחריו אל תכתבי לו כלום ואם הוא כותב תתעלמי תחזירי לו באותו מטבע ויש מצב שהוא בסוף זה שירדוף אחרייך אם באמת תסנני
חחח אני נשמעת מזה ביצ'ית
שואל השאלה:
חחח אני אעשה אתזה
אנונימית
בהצלחה תעדכני אם הוא בסוף רדף אחרייך חחח
שואל השאלה:
שתדעי שהוא שלח הודעה ואני מסננת אותו
אנונימית
כל הכבוד עוד הודעה עוד 2 הוא כבר לא יבין למה את מסננת ויש מצב שהוא ירדוף אחרייך חחח
שואל השאלה:
הוא לא שולח נראלך הוא ישלח??
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו בפעמים הקודמות שסיננתי (כמו שכתבתי בכיתוב הוא היה שולח וואי איזה מתוסבכת אני חח
אנונימית