3 תשובות
לא, אולי הוא עושה משהו
שואל השאלה:
אבל זה בדיוק שנייה לענות כי זה שאלה של כן או לא
אבל זה בדיוק שנייה לענות כי זה שאלה של כן או לא
אנונימית
אם הוא לא הולך לענות לך עד ההתחברות הבאה שלו , יכול להיות.
אולי הוא יענה אחר כך .
אולי הוא יענה אחר כך .
באותו הנושא: