3 תשובות
לא, אולי הוא עושה משהו
שואל השאלה:
אבל זה בדיוק שנייה לענות כי זה שאלה של כן או לא
אנונימית
אם הוא לא הולך לענות לך עד ההתחברות הבאה שלו , יכול להיות.
אולי הוא יענה אחר כך .