8 תשובות
גן עדן וגלגול נשמות
ריק אינסופי שאתה בו לבד לנצח
אין כלום, נגמר הכל
אני רוצה לחשוב שיש גן וגיהנום למרות שזה מפחיד אותי אבל המחשבה שאין כלום עוד יותר מפחידה אותי
גלגול נשמות, אבל לא בדיוק, קשה לי להסביר את זה בכתב
גלגול נשמות
לדעתי אין גן עדן או גהינום כי אני מאמין שאין אלוהים אבל אי אפשר באמת לדעת מה קורה אחרי המוות
יש בין דין של מעלה ששם נקבע לכל אחד איפה הוא אמור להיות. לא כל אחד הולך לאותו מקום.
אנונימי