10 תשובות
לדעתי כלום
כלום אני מניח
ישנים לנצח
גלגול נשמות נשמע כמו אופציה הגיונית.
אני מאמינה שכלום
כשבנאדם נפטר מן העולם, יש לו משפט בבית דין של מעלה.
יש בית דין של מעלה ששם נקבי לכל אחד איפה הוא אמור להיות. לא כל אחד הולך לאותו מקום.
הנשמה משתחררת מהגוף ונשארת לידו 3 ימים עד שמקבלת את זה שלא תחזור אליו ואז השגינה מתגלה והיא נשפטת לגן עדן גהינום כף הקלע או גלגול נשמות
אין סיבה לחשוב שיש איזשהו חלק ממי שאנחנו ששורד את המוות. האמת היא שיש סיבות די טובות לחשוב שאין.
אז התודעה שלנו כנראה נעלמת כשהמוח נרקב, והקיום שלנו פשוט נפסק.
כלום. בדיוק מה שהיה לפני שנולדת - כלום