3 תשובות
שואל השאלה:
אבל היא יכלה לפגוע ...
היה מזל והיא לא אבל במקרה אחר היא יכלה שכן
אבל היא יכלה לפגוע ...
היה מזל והיא לא אבל במקרה אחר היא יכלה שכן
אנונימית
זה קשה לענות מבלי לדעת את הרקע לעניין. אי אפשר לדעת אם הנטיות שאת מתארת היו קיימות שם אבל משום שהיה לה טוב בחיים אז היא לא נתנה מקום לנטיות האלה להשפיע. אני מאמינה שאם היא קיבלה את הטיפול המתאים והיא השתקמה והפסיכיאטרים אישרו שהיא בריאה בנפשה וכשירה לחזור לנהל חיים נורמטיביים, אז אין סיבה שהיא לא תשקם את החיים שלה ותשאף להשיג דברים.
אני חושב שלכל אחד שקרה משהו כזה או אחר יכול לחזור לחיים רגילים וטובים.
אני לא אומר שזה יהיה פשוט אבל זה אפשרי, עם הרבה עבודה ושינוי הגישה, עם עזרה מהאנשים הנכונים, הכל אפשרי.
בהצלחה !
אני לא אומר שזה יהיה פשוט אבל זה אפשרי, עם הרבה עבודה ושינוי הגישה, עם עזרה מהאנשים הנכונים, הכל אפשרי.
בהצלחה !
באותו הנושא: