7 תשובות
לעזות עם מחט
אנונימית
רגע עגיל כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא עגיל..
צירפתי לך פה קישור, כתוב בסוף הסרטון כמה דברים
שואל השאלה:
ממש תודה!!!
אין בעד מה
אממ, שאין חור באוזון?
כאילו, זה מסובך. פעם היה אחד כזה כי בני האדם שחררו חומרים שפגעו בשכבת האוזון אבל כבר הפסקנו עם זה לפני עשרות שנים אז היום החור הרבה יותר קטן ועוד כמה עשורים הוא יסגר לגמרי אם לא נפגע שוב באוזון.