4 תשובות
אין צורך לעשות כלום חוץ מאשר לשתות הרבה מים.
זה יעבור אל דאגה.
זה יעבור אל דאגה.
זה טוב שאת מקיאה כי זה מקל על הכאב בטן, אם יש לך חום תקחי נורופן לפי הגיל שלך..
חוץ מזה לא צריך לעשות כלום זה יעבור לבד:-)
חוץ מזה לא צריך לעשות כלום זה יעבור לבד:-)
אחרי הקאה בדרך כלל שותים קולה, אני לא יודע למה אבל אני יברר על זה
לשתות תה והמון המון מים (: תרגישי טוב
באותו הנושא: