3 תשובות
תאכלי היום פחות ובארוחות קטנות וכמו שאמרו פה, צאי להליכה, זה ממש יעזור. אל תדאגי, מיום אחד לא קורה כלום...
לפעמים כשאוכלים ומגישים רע זה לא אומר שאכל יותר מידי... אולי את מרגישה מועקה.. ואולי את מאוהבת.. בכל זאת אני מאחלת לך שתרגישי טוב..
(תנסי 10 כפיפות בטן הן תמיד עוזרות)..
(תנסי 10 כפיפות בטן הן תמיד עוזרות)..
תעשי הערב ריצה או הליכה
באותו הנושא: